Gyakori kérdések

Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?

 

A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket.  Majd  küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!

Milyen módon fizethetek?

- készpénz
- banki átutalás

Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?

E-mail-ben értesítjük  a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van telefonon egyeztetni az időpontot.

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a mukahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt a címet!

Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy az kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.

Mekkora a szállítási költség?

A csomag kiszállítás GLS futárszolgálattal történik. Az árakra vonatkozó táblázatot a "Házhozszállítási díjak" menüpont alatt találja meg.

Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?

Élhet az elállási jogával, melyről részletesebb információkat az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?

Keressen fel minket a kapcsolatok menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén konzultáció céljából. Élhet az elállási jogával, melyről részletesebb információkat az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.

Átvehetem a termékeket személyesen?

Igen. Telephelyünkön is átvető a termék személyesen. 
Cím: 1212 Budapest, Dunalejáró utca 13.
A termékeket viszont személyes átvételkor is bontatlan gyári csomagolásban adjuk át, a termékek kibontására megtekintésére nincs lehetőség.

Adnak a termékekhez garanciát?

Minden termékre gyártó által biztosított magyarországi garancia érvényes, amelyek időtartama gyártónként és terméktípusonként változó.  Bővebb információt a garanciáról a gyártók weboldalán talál.

Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

Igen.