Gyakori kérdések
Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?
A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket. Majd küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!
Milyen módon fizethetek?
- készpénz
- banki átutalás
Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?
E-mail-ben értesítjük a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van telefonon egyeztetni az időpontot.
Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a mukahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt a címet!
Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy az kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!
Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?
Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.
Mekkora a szállítási költség?
A csomag kiszállítás MPL futárszolgálattal történik. A szállítási díjra a megrendelést követően adunk ajánlatot.
Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?
Élhet az elállási jogával, melyről részletesebb információkat az Általános Szerződési Feltételekben talál.
Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?
Keressen fel minket a kapcsolatok menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén konzultáció céljából. Élhet az elállási jogával, melyről részletesebb információkat az Általános Szerződési Feltételekben talál.
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.
Átvehetem a termékeket személyesen?
Igen. Telephelyünkön is átvető a termék személyesen.
Cím: 2316 Tököl, Csépi út 22.
A termékeket viszont személyes átvételkor is bontatlan gyári csomagolásban adjuk át, a termékek kibontására megtekintésére nincs lehetőség.
Adnak a termékekhez garanciát?
Minden termékre gyártó által biztosított magyarországi garancia érvényes, amelyek időtartama gyártónként és terméktípusonként változó. Bővebb információt a garanciáról a gyártók weboldalán talál.
Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Igen.